- Marketingdoelen voor social media worden vaak niet behaald [onderzoek]
- Sociale media radicaliseren iedereen
- Nieuwe regels voor reviews en strengere informatieplicht voor online verkopers
- Nooit meer inloggen
- MarketingOps: een betere stroomlijning van jouw marketing operatie #spon
- Lay-out van vragen bepalend voor resultaten online marketingonderzoek?
- Advertenties in YouTube Shorts en 90 seconden Reels op Instagram
- Simo Ahava: “Technologie verandert de status quo niet, het gaat om hoe technologie gebruikt wordt”
- Ontwikkel jouw first-party data strategie en maak impact zonder cookies #adv
- Marketing the Rainbow: HoteldeboteLHBT
- ‘Hoe je optimaal aan je klantreis bouwt door naar buiten te kijken’
- Prijsinflatie consumptiegoederen versnelt
- Pre-order hét onderzoek over merkgroei onder 2.000 Europese marketeers #adv
- Arjan van Hartesveldt (Team ITG): Afkicken van dure marketingkanalen
- Ontwikkel een ijzersterke first-party data strategie en maak impact zonder cookies #spon